Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 9-18 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Co o nás říkají zákazníci

Ověřený zákazník

Přidáno 31. 10. 2019
První nákup, vše proběhlo bez potíží, objednávka, dostačující a velmi dobrá komunikace obchodu, precizní zabalení proti poškození, rychlé dodání. Doporučuji.
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 07. 07. 2019
Objednala jsem si nabízenou EDT CK one summer 2014,obchod potvrdil objednávku,týden se nic nedělo,na můj dotaz,co je se zásilkou,přišla odpověď,že zboží nemají a že se omlouvají. Kdybych se nezeptala,tak sami by vědět nedali.
Od takového obchodu víckrát nic nechci.
Vrchol všeho je tento dotazník spokojenosti,kdy mi píšou,že jsem si údajně objednala nějaké stíny Guerlain a mám vyjádřit spokojenost s obchodem.
Se mi zdá,že jsou nějak mimo!!!!!
10 %
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Dobrý den, moc se omlouváme, takové jednání se již určitě nebude opakovat. Budeme rádi, když si náš přístup prověříte znovu.

Ověřený zákazník

Přidáno 11. 05. 2018
Tento obchod vřele doporučuji.
Pro:
Rychlost odeslâní
20 %
dodací lhůta

Ověřený zákazník

Přidáno 22. 01. 2018
Rychlý nákup, dobrá cena, ochata na prodejně, vše perfektní, doporučuji
100 %
přehlednost obchodu
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 30. 10. 2017
Celkem, vše v poradku. Jen mi poslali jine zbozi, kondicioner, tak sem cekala , ze kdyz si budu chtit objednat ten kondicioner znova, tak mi aspon odpusti postovne. Bohuzel ne. Tak sem si uz nic neobjednavala.
80 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 06. 08. 2017
+
100 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 13. 06. 2017
Pro:
zboží které jsem jinde nenašla.
Proti:
Nikdo semnou nekomunikuje! objednala jsem před 10 dny a nevím zda je objednávka alespon na cestě. na email nereagují.
20 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Dobrý den, za Vaše zkušenosti se velmi omlouváme, děláme vše pro to, aby se již neopakovaly.

Ověřený zákazník

Přidáno 17. 05. 2017
Vše O.K.
100 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 17. 01. 2017
Je to jednoduché, zboží objednala, ale nedostala.Telefon mě nikdo nezvedal , poté už raději vypli.
:-(
Pro:
Kvalitní výrobky...
Proti:
špatná návaznost - výsledek,zklamaný zákazník
10 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Dobrý den, omlouváme se za špatnou zkušenost s naším internetovým obchodem. Prodlevy v doručení a nedostupný telefon byly v důsledku plánované rekonstrukce naší kamenné prodejny. Telefon byl mimo provoz. Nyní je pevná linka zrušena. Používáme pouze mobil. Žádný z těchto problémů se v budoucnu již určitě nebude opakovat.

Ověřený zákazník

Přidáno 08. 11. 2016
Manželka vyzkoušela Bione Cosmetics Kokos vyživující vlasový šampon 260 ml a řekla, že tak dobrý šampón v životě neměla, stačí ho na mytí hlavy, opravdu málo, balení vydrží dlouho, a už po 14 dnech se jí spravily roztřepené konečky vlasů.
Toto byl internetový obchod kde byla v době nákupu nejlepší cena.
Pro:
Dobrá cena.
100 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 02. 11. 2016
Doporučuji.
Pro:
Komunikace a rychlost.
Proti:
Nevím.
100 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 02. 11. 2016
Pro:
Rychlost, široká nabídka zboží, cena, rychlost dodání, komunikace,informovanost
100 %
přehlednost obchodu
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 16. 10. 2016
Zboží jsem objednala,nedorazilo,obchod nekomunikuje.
Vyjádření našeho obchodu
Dobrý den, moc se omlouváme za Vaše špatné zkušenosti. Děláme vše pro to, aby se tyto problémy v budoucnu neopakovaly.

Ověřený zákazník

Přidáno 15. 10. 2016
OK
100 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 16. 09. 2016
S obchodem jsme byli spokojeni,až na dopravu s Českou poštou,balík se jim podařilo doručit až na potřetí.Dvakrát při převozu došlo k poškození zboží.A ještě aby se zákazní sám sháněl,kde vlastně balík je a proč nebyl doručen.
Pro:
Velký výběr zboží a výborná komunikace se zákazníkem.
Proti:
O žádných nevím.
100 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Recenzí na stránku 153045
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Důležité odkazy
Platební metody

Kde nás najdete

Pospíšilova 1155/33,
500 03 Hradec Králové

Kontakty
(Po-Pá, 9-18 hod.)
2020 © itebo.cz s.r.o.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz